021-1234567

جهت ارتباط میتوانید با شماره تلفن ما در تماس باشید

آدرس

تهران ، خیابان ولیعصر ، کوچه یکم پلاک یک

یک وسیله ضروری در گلخانه ها که باید در طول زمستان برای رشد گیاهان وجود داشته باشد جت هیتر گلخانه است. نصب سیستم هیتر حرارتی گلخانه در طول ماه های سرد، برای این است که از پتانسیل رشد گیاهان حتی در فصول سرد زمستان استفاده کنید. قیمت جت هیتر گلخانه و انواع  جت هیتر های گلخانه ای متفاوت هستند.

در طول زمستان جت هیتر گلخانه وسیله ای است که، برای تولید گرمای لازم برای رشد گیاهان در گلخانه ها استفاده می شود. انواع هیتر حرارتی گلخانه در بازار وجود دارد. اما انتخاب نوع و قیمت جت هیتر گلخانه بستگی به شرایط گلخانه شما دارد. بهترین زمان برای آماده سازی گلخانه برای ماه های زمستان آینده، نصب سیستم جت هیتر گلخانه قبل از فرا رسیدن سرما است.

ضرورت وجود هیتر حرارتی در گلخانه

شاید فکر کنید که نصب جت هیتر گلخانه برای شما می تواند گران باشد. در مقابل، گلخانه شما برای رشد دادن گیاهان مناسب برای فصل گرما آمادگی کامل خواهد داشت. بعضی از گلخانه ها به علت نداشتن تجهیزات گرمایشی، عملأ در فصل سرما به تعطیلی کشیده می شوند. با اینکه می توان به کمک  هیتر حرارتی گلخانه گیاهان خارج از فصل را که بازار خوبی دارند و باعث سود فراوان شما می شوند، پرورش داد. به همین علت اضافه کردن هیتر به طراحی گلخانه هوشمندانه است.

چگونه هیتر حرارتی گلخانه ای مناسب انتخاب کنیم؟

انتخاب جت هیتر گلخانه ای مناسب ممکن است برای شما یک موضوع گیج کننده باشد. چند عامل وجود دارد که در تصمیم گیری در مورد سیستم هیتر حرارتی گلخانه ای صحیح نقش دارند:

موتور مخصوص محفظه احتراق جهت سوخت کامل در سری
پمپ گازوییل.
بدنه استنلس استیل یا با پوشش رنگ کوره ای .
الکتروموتور ۰٫۵۵ تک فاز ۲٫۸ آمپر موتوژن .
پروانه اکسیال استنلس استیل شش پره
شیر برقی گاز .
توری محافظ الکتروموتور و فن .
کوره استنلس استیل نسوز .
قابلیت نصب ترموستات محیطی جهت کنترل دمای هوا .
سیستم فوق العاده مکش هوا جهت سوخت کامل .
ابعاد کوچک و عدم نیاز به فضای زیاد جهت نصب .
قابلیت تبدیل سوخت در مدل های مختلف .
موارد استفاده در پروژهای ساختمانی ، پروژه های راه سازی ، سالن های ورزشی ، سالن های صنعتی ، اماکن عومی ، مرغداری ها ، دامداری ها ، گلخانه ها ، استخر ها.

Call Now Button