021-1234567

جهت ارتباط میتوانید با شماره تلفن ما در تماس باشید

آدرس

تهران ، خیابان ولیعصر ، کوچه یکم پلاک یک

پد سلولزی گلخانه

پد سلولزی گلخانه

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر پد سلولزی گلخانه  را می‌توان کاغذ مورد استفاده در نظر گرفت؛ کاغذ مورد استفاده در این پد سلولوزی کاغذ فنلاند است. این کاغذ با استفاده از خمیر کاغذ شیمیایی ساخته می‌شود. از ویژگی‌های این کاغذ می‌توان به مقاومت بسیار بالا اشاره کرد. دیگر ویژگی‌های اصلی این محصول را می‌توان قابلیت کشسانی بسیار بالا عنوان کرد.

نوعی دیگری از این کاغذها در صنعت بسته بندی استفاده می‌شود؛ دلیل این استفاده را می‌توان مقاومت بالا و همان قابلیت کشسانی بالا عنوان کرد. دیگر مواد مورد استفاده در پد سلولزی فنلاندی را می‌توان چسب و رزین با کیفیت اروپایی عنوان کرد؛ استفاده از این چسب باعث افزایش مقاومت و همچنین ماندگاری محصول خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های اصلی پد سلولزی فنلاندی می‌توان به خاصیت آنتی باکتریال اشاره کرد؛ این ویژگی‌ باعث می‌شود که هزینه‌های شما برای جلوگیری از شیوع و گسترش باکتری‌ها در محیط کمتر شود.

ویژگی دیگر این محصول جلوگیری از ورود گرد و غبار به داخل محیط است؛ شما با استفاده از این محصول می‌توانید این اطمینان را داشته باشید که میزان ورودی گرد و غبار به فضای مرغداری و یا گلخانه شما تا حد قابل قبولی کاهش خواهد یافت. گارانتی دار بودن محصولات یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ محصولات مورد استفاده در مرغداری‌ها خواهد بود.

پد سلولزی گلخانه  ارائه شده توسط شرکت گل سبز میثاق ، پد فنلاندی می باشد و به مدت ۳۰ ماه گارانتی دارد. این پد سلولزی گلخانه  در 2 ضخامت ۱۰، ۱۵ سانتی‌متری موجود است شما می‌توانید با توجه به محیط و همچنین دمای مورد نظر خود اقدام به خرید نمایید. همچنین این محصول در ارتفاع‌های ١٠٠،١٢٠،١۵٠،١٨٠،٢٠٠ سانتی متر طراحی و تولید شده است؛ این تنوع در ارتفاع شما را قادر خواهد کرد که به راحتی ارتفاع مورد نیاز خود را انتخاب نمایید.

 

مزایای پد سلولوزی گلخانه

پد سلولزی کارآمد، اقتصادی، کم وزن و بدون آلودگی هستند. همچنین از لحاظ بصری جذاب می باشند.
همانند پوشال، محل تجمع باکتری های مضر نیستند و باعث ایجاد اختلالات تنفسی، بیماری های ریوی، حساسیت ها و … نمی شوند.
گرد و غبار، حشرات و … موجود در هوا به ویژه در اماکن صنعتی توسط این پدها جذب و از محیط حذف می شود.
در برابر آب دچار پوسیدگی نمی شوند و لازم نیست به صورت دوره ای تعویض شوند.
بوی بد از آن ها ساطع نمی شود.
میتوان گرد و غبار و آلودگی های موجود در آن ها را زدود و رسوب زدایی شان کرد.
سبب کاهش هزینه های عملکرد و جلوگیری هدر رفت انرژی می شود.
ساختار پدسلولزی  یکپارچه و دارای شبکه ای منظم است بنابراین به مرور زمان از حالت اولیه خارج نشده و تغییر شکل نمی یابد. با افزایش میزان جذب آب و افزایش میزان خنک سازی می تواند راندمان عملکرد را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار داد.
به علت اینکه مواد مورد استفاده در ساخت پدهای سلولزی در طبیعت به آسانی قابل تجزیه و جذب هستند، سبب آلودگی محیط زیست نمی شوند.

مزایای پد سلولزی در گلخانه

مزایای پد سلولزی درمرغداری

نقش پد سلولزی گلخانه

سرمایش تبخیری بهترین حالت سرمایش و خنک کردن برای گلخانه است. در اغلب مناطق این نوع سرمایش حداکثر دما در طول روز را زیر 80°F ( 26.6°C ) حفظ می کند . همچنین اغلب گرد و غبار ، حشرات و ذرات معلق در هوا توسط پدهای سلولزی تصفیه می شوند .
علاوه بر این، رطوبت حاصل از سرمایش تبخیری ، آب مورد نیاز برای آبیاری را کاهش می دهد و رطوبت ایجاد شده مانع از تعرق گیاهان و خارج شدن آب حاوی مواد معدنی شده و از پژمرده شدن آنها جلوگیری می کند . رطوبت نسبی بالای نود درصد کاملا ایمن است و بنظر میرسد که رطوبت نسبی بین ۵۰ تا ۷۵ درصد بهینه باشد . این میزان رطوبت زمانی حاصل می شود که رطوبت نسبی هوای خروجی کولرها بین ۸۰ تا ۹۰ درصد باشد.
در گلخانه ها، پدها در دو طرف گلخانه نصب شده و فن ها در قسمت میانی قرار می گیرند . در برخی موارد ممکن است فن ها در سقف نصب شوند . برای اینکه توزیع هوا بین گیاهان به صورت مناسب باشد ، بهتر است فن ها با فاصله کمتر از 25ft ( 7.6m) از یکدیگر نصب شوند.

قاب پد – لوازم سیستم خنک کننده گلخانه
قاب پد گلخانه
لوازم سیستم خنک کننده پدوفن گلخانه
از جنس آلومینیم و یا گالوانیزه با رنگ الکترواستاتیک
بهمراه رابط گالوانیزه زیر پد و بالای پد سلولزی گلخانه تجهیزات گلخانه :
سیستم خنک کننده داخل گلخانه و مرغداری با استفاده از
پد سلولزی به میزان ۱۳ درجه دمای گلخانه را کاهش میدهد و همچنین باعث رطوبت۲۵% گلخانه ها می شود.

ارتفاع: ۱٫۵متری و ۲ متری نصب و بکارگیری آسان

 

 

پد سلولزی گلخانه

پد سلولزی گلخانه از لایه های نازک و موج دار کاغذ کرافت تشکیل شده است که این پد ها باعث سرمایش تبخیری می شود و قابلیت جذب آب به مقدار زیاد را داراست. پد سلولزی گلخانه دارای ساختار هندسی منظمی است که همین شکل هندسی منظم باعث می شود که آب به صورت یکسان در تمام ابعاد آن پخش شود. کاغذ کرافتی که در تولید پد سلولزی گلخانه مورد استفاده قرار می گیرد، از درخت کاج و درخت بامبو و کنف تولید شده است. این کاغذ مقاومت بسیار بالایی دارد و در صنایع مختلف و برای بسته بندی و … مورد استفاده قرار می گیرد. پد هایی که از جنس کاغذ کرافت ساخته می شوند پد سلولزی نامیده می شوند. پد سلولزی گلخانه معمولاً برای ایجاد سرمایش در فضای گلخانه به کار می رود. تقریباً می توان گفت پد سلولزی گلخانه عملکردی شبیه پوشال کولر های آبی را دارد اما با این تفاوت که کارایی این پد ها 12 درصد از پوشال کولر آبی بیشتر است.
این پد ها بیشتر در گلخانه های بزرگ و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد و با مرطوب شدن باعث می شود هوای خنک وارد گلخانه شود.
در زیر می خواهیم به بررسی ویژگی های پد سلولزی گلخانه بپردازیم:
هر چند محصولات دیگری نیز وجود دارند که باعث ایجاد سرمایش در محیط گلخانه می شوند اما پد های سلولزی ویژگی هایی دارند که آن ها را از محصولات مشابه، متفاوت کرده است.
پد سلولوزی گلخانه-سیستم خنک کننده گلخانه
پد سلولوزی گلخانهسیستم خنک کننده گلخانه

 

Call Now Button